Ik ben sinds 2017 werkzaam bij Danego. Ik ben hier terecht gekomen als stagiaire, toen ik de opleiding ICT niveau 2 volgde op het ROC in Veghel. Aan het eind van mijn stageperiode, kreeg ik een contract aangeboden als helpdesk medewerker bij Danego. In het begin twijfelde ik of ik op dit aanbod in moest gaan of dat ik toch nog verder wilde leren. Na een aantal gesprekken met Danego en mijn coach vanuit school heb ik besloten om deze uitdaging aan te gaan.
Toen ik in juni 2017 mijn diploma in ontvangst heb mogen nemen, ben ik vanaf december officieel medewerker geworden van Danego. Aangezien ik een half jaar contract had is deze een aantal keer verlengd. Tijdens een open dag bij Danego vanwege de verhuizing van het bedrijf, werd er tegen mij verteld dat ik een vast contract kreeg. Hiermee ben en was ik uiteraard ontzettend blij, omdat ze vanuit Danego zagen wat mijn kwaliteiten waren. Binnen het bedrijf ben ik gegroeid van een helpdesk medewerker naar een systeembeheerder, mede ben ik gegroeid door dat ik een aantal Microsoft trainingen heb gevolgd, dit om mijn kennis nog meer uit te breiden dan dat ik al wist.
Ook in mijn vrije tijd ben ik vaak bezig met computers. Vanaf kleins af aan vond ik het al interessant om met computers bezig te zijn. Verder vind ik het leuk om in de weekenden naar het terras te gaan.